Małopolskie Dyktando Niepodległościowe 
„po polsku o historii"



 
 
  

Zasady zgłaszania udziału



Szkoła, która chce wziąć udział w V Małopolskim Dyktandzie Niepodległościowym „Po polsku o historii” musi się zarejestrować i zalogować.

Zgłoszenia szkół przyjmujemy do 29 września 2017 roku.

Rejestracja szkoły odbywa się w osobnym formularzu, dostępnym po kliknięciu w prawym górnym rogu w przycisk „Zaloguj”.
Poprawne logowanie, to uzupełnienie lub wypełnienie pól:
- Typ szkoły (szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła ponadgimnazjalna) – jeżeli szkoła jest częścią zespołu, to każdą szkołę rejestrujemy osobno w danym typie.
- Pełna nazwa szkoły – (identyfikacja uczniów) np. Szkoła Podstawowa nr 102 im. Polskiej Ortografii w Radości
- powiat
- kod pocztowy
- miejscowość, w której znajduje się placówka
- ulica
- nr domu
- telefon do szkoły
- e-mail szkoły
- imię i nazwisko dyrektora szkoły
- imię i nazwisko szkolnego koordynatora konkursu
- telefon do szkolnego koordynatora
- e-mail szkolnego koordynatora

- login (indywidualny dla każdej placówki, wyjątkowy)
- hasło
- potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem Dyktanda. Regulamin, znajduje się tutaj.

Po uzupełnieniu wszystkich pól klikamy w „Zaloguj”. Dane wpisane zostają wysłane do weryfikacji, do administratora strony.
Proces weryfikacji może trwać do kilkunastu godzin.
O potwierdzeniu autentyczności wpisanych informacji przez administratora zostaniecie Państwo powiadomieni mailowo na wpisany powyżej adres e-mail szkolnego koordynatora konkursu.
Po weryfikacji będzie można się zalogować, pobierać materiały (instrukcje i formularze do pisania dyktanda) oraz - 48 godzin przed etapem szkolnym - poufny tekst dyktanda. Poprzez obecną aplikację szkolna komisja będzie wypełniać formularz – elektroniczny protokół po etapie szkolnym.